Pielgrzymka autokarowa do Jasnej Góry - Środowiskowy Dom Samopomocy w Opatowie, ul. Henryka Sienkiewicza 5 27-500 Opatów tel/fax 15 868 33 33 e-mail sds@umopatow.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Budynek ŚDS

Wycieczki

Turnieje

Prace uczestników

Pielgrzymka autokarowa do Jasnej Góry

25.09 bieżącego roku  uczestnicy wraz z opiekunami  wybrali się na pielgrzymkę autokarową do Jasnej Góry.
Podróż upłynęła nam w sposób szczególnie miły,  gdyż nasze serca były przepełnione szczerym śpiewem i modlitwą do serca Matki Boskiej Częstochowskiej.
Nasze wzruszenie było wielkie podczas uczestnictwa we mszy świętej, ofiarowaliśmy  Najświętszej Pannie intencje i prośby płynące prosto z serca. W sposób szczególny dziękowaliśmy za każdy dzień.

Po mszy świętej udaliśmy się do źródełka św. Barbary, patronki min. górników, hutników i rybaków. Chętni nabrali wody ze źródła i przywieźli ze sobą do Opatowa z wiarą w jej uzdrawiającą moc.
Czas wolny spożytkowaliśmy  na zwiedzanie okolicznych uliczek i  kupowanie pamiątek .
W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w cudownej restauracji na pyszny obiad  a także zwiedzaliśmy ruiny zamku w Olsztynie.
Ten dzień był pełen nadziei i wzruszeń, przeżyliśmy go w sposób szczególny.